Silnik Ford SBF 289 cid (63-68)

Silnik Ford SBF 289 cid (63-68)

SBF1100
24 089,43 zł
| Czas oczekiwania 3 miesiące

Silnik po kapitalnym remoncie o parametrach fabrycznych.

Zawiera:

  • Zmontowany blok silnika z wałem i układem korbowodowo-tłokowym
  • Zamontowany wałek rozrządu
  • Zamontowany rozrząd
  • Zamontowane kompletne żeliwne głowice
  • Układ sterowania zaworów
  • Pompę oleju
  • Smok pompy oleju
  • Kompletny zestaw uszczelek silnika
  • Kartę gwarancyjną

Wymagany zwrot starego silnika lub dopłata 4.000 zł

Dostosowywanie produktu

Nie zapomnij zapisać swojej personalizacji, aby móc dodać ją do koszyka
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
  • Maks. 250 znaków
Czas oczekiwania na zamówienie 3 miesiące

Konfiguruj

Czarny: + 0,00 zł
Srebrny "True aluminium": + 0,00 zł
Niebieski "SBF": + 0,00 zł
Niebieski "BBF": + 0,00 zł
Niebieski "Light": + 0,00 zł
Niebieski "Fireball": + 0,00 zł
Zieleń "Dark": + 0,00 zł
Zieleń "Brytyjska": + 0,00 zł
Pomarańczowy "Chevy": + 0,00 zł
Czerwony "Chevy": + 0,00 zł
Żółty "Banana": + 0,00 zł
Niebieski "Jamajka" + 308,94 zł

Poza zamontowanymi uszczelkami otrzymasz wraz z silnikiem komplet pozostałych uszczelek potrzebnych do dalszego montażu

Zawiera: popychacze hydrauliczne, laski popychaczy, dźwigienki zaworowe.
Wybór dowolnej opcji "Roller (dźwigienki)" zawiera już dodatkową cenę modyfikację szpilek głowicy na wkręcane.

Dotyczy wyłącznie w przypadku wybrania dowolnych pokryw zaworowych.

Aparat, cewka, kable, świece

arrow_drop_downOverview :

prices are expressed including taxes

Total :

Share your customization with your firends

MASZ PYTANIA?

POTRZEBUJESZ POMOCY?

ZADZWOŃ DO NAS! +48 737 487 725

Zmontowany i polakierowany silnik, po generalnym remoncie Ford SBF 289 cid

Silnik o parametrach fabrycznych.

Wymagany zwrot starego silnika lub dopłata 4.000 zł

W silniku zamontowano nowe:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Panewki wałka rozrządu
  • Wałek rozrządu
  • Tłoki
  • Pierścienie tłokowe
  • Kompletny rozrząd
  • Dwuczęściowy napęd pompy paliwa
  • Nakrętki korbowodów
  • Zaślepki przeciwmrozowe
  • Zawory ssące
  • Zawory wydechowe
  • Śruby oraz podkładki głowic
  • Uszczelki i uszczelniacze
  • Pompę oleju
  • Smok pompy oleju
  • Popychacze hydrauliczne
  • Laski popychaczy
  • Dźwigienki zaworowe

Zainstalowane elementy możesz zamienić na wariant premium używając konfiguratora. Dzięki niemu dodasz również pozostałe interesujące Cię podzespoły silnika.

W silniku zastosowano profesjonalnie zregenerowany oryginalny blok silnika, wał korbowy, korbowody oraz żeliwne głowice.

Zakres wykonanych prac:

  • Rozbiórka silnika
  • Czyszczenie strumieniowe bloku silnika oraz głowic
  • Mycie ultradzwiękowe bloku, głowic i elementów wnętrza silnika
  • Planowanie płaszczyzn bloku
  • Osiowanie siedliska wału w bloku
  • Szlif tulei cylindrów
  • Honowanie cylindrów
  • Wymiana tulejek wałka w bloku
  • Udrażnianie kanałów wodnych w bloku oraz głowicach
  • Udrażnianie kanałów olejowych w bloku oraz głowicach
  • Lakierowanie bloku
  • Montaż nowych zaślepek przeciwmrozowych w bloku i głowicach
  • Regeneracja korbowodów
  • Szlif wału korbowego
  • Planowanie głowic
  • Szlif gniazd zaworowych
  • Szlif zaworów
  • Dotarcie zaworów
  • Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych
  • Lakierowanie głowic
  • Zmontowanie silnika

Używając konfiguratora możesz

Wprowadzić poprawki konstrukcyjne silnika takie jak:

  • Konwersja uszczelniaczy trzonków zaworowych aby zmniejszyć ryzyko występowania poboru oleju silnikowego
  • Konwersja uszczelnienia wału korbowego tył na jednoczęściowy nowoczesny simmering minimalizując ryzyko wystąpienia wycieku oleju jak w przypadku fabrycznego uszczelnienia sznurowego
  • Konwersja szpilek dźwigienek zaworowych w głowicach z fabrycznych wadliwych wciskanych na bezpieczne wkręcane

Możesz również wybrać kolor swojego silnika.

SBF1100

Opis

Paliwo
Benzyna
Stan
Regenerowany
Produkty powiązane ( 16 innych produktów w tej samej kategorii )