Silnik Ford SBF 289 cid (63-68)
Silnik po kapitalnym remoncie o parametrach fabrycznych.
Zawiera:
- Zmontowany blok silnika z wałem i układem korbowodowo-tłokowym
- Zamontowany wałek rozrzadu
- Zamontowany rozrząd
- Zamontowane kompletne żeliwne głowice
- Kompletny zestaw uszczelek silnika
- Kartę gwarancyjną
Wymagany zwrot starego silnika lub dopłata 4.000 zł
Dostosowywanie produktu
Nie zapomnij zapisać swojej personalizacji, aby móc dodać ją do koszykaKonfiguruj
arrow_drop_downOverview :
prices are expressed including taxes
Total :
Share your customization with your firends
MASZ PYTANIA?
POTRZEBUJESZ POMOCY?
ZADZWOŃ DO NAS! +48 737 487 725
Zmontowany i polakierowany silnik, po generalnym remoncie Ford SBF 289 cid
Silnik o parametrach fabrycznych.
Wymagany zwrot starego silnika lub dopłata 4.000 zł
W silniku zamontowano nowe:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Panewki wałka rozrządu
- Wałek rozrządu
- Tłoki
- Pierścienie tłokowe
- Kompletny rozrząd
- Dwuczęściowy napęd pompy paliwa
- Nakrętki korbowodów
- Zaślepki przeciwmrozowe
- Zawory ssące
- Zawory wydechowe
- Śruby oraz podkładki głowic
- Uszczelki i uszczelniacze
Zainstalowane elementy możesz zamienić na wariant premium używając konfiguratora. Dzięki niemu dodasz również pozostałe interesujące Cię podzespoły silnika.
W silniku zastosowano profesjonalnie zregenerowany oryginalny blok silnika, wał korbowy, korbowody oraz żeliwne głowice.
Zakres wykonanych prac:
- Rozbiórka silnika
- Czyszczenie strumieniowe bloku silnika oraz głowic
- Mycie ultradzwiękowe bloku, głowic i elementów wnętrza silnika
- Planowanie płaszczyzn bloku
- Osiowanie siedliska wału w bloku
- Szlif tulei cylindrów
- Honowanie cylindrów
- Wymiana tulejek wałka w bloku
- Udrażnianie kanałów wodnych w bloku oraz głowicach
- Udrażnianie kanałów olejowych w bloku oraz głowicach
- Lakierowanie bloku
- Montaż nowych zaślepek przeciwmrozowych w bloku i głowicach
- Regeneracja korbowodów
- Szlif wału korbowego
- Planowanie głowic
- Szlif gniazd zaworowych
- Szlif zaworów
- Dotarcie zaworów
- Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych
- Lakierowanie głowic
- Zmontowanie silnika
Używając konfiguratora możesz
Wprowadzić poprawki konstrukcyjne silnika takie jak:
- Konwersja uszczelniaczy trzonków zaworowych aby zmniejszyć ryzyko występowania poboru oleju silnikowego
- Konwersja uszczelnienia wału korbowego tył na jednoczęściowy nowoczesny simmering minimalizując ryzyko wystąpienia wycieku oleju jak w przypadku fabrycznego uszczelnienia sznurowego
- Konwersja szpilek dźwigienek zaworowych w głowicach z fabrycznych wadliwych wciskanych na bezpieczne wkręcane
Możesz również wybrać kolor swojego silnika.